Uten deg hadde alt blitt grått

Mannen min – Klippa mi – Bautaen

❤️


Han som klarer å holde ut med dette surrehuet (meg😂), han som er fullstendig rolig i de mest kaotiske situasjoner, han man lener seg på når det butter skikkelig imot.

 

Han som har vekket tilliten i ei jente som ikke stolte på noe som helst i denne verden, ikke en gang seg selv. Han som kom inni livet mitt og endret alt, snudde alt opp ned og han som sådde det første frøet som fikk meg til å ønske meg ett ekte liv.

Han som ikke ga bare seg selv til meg men som også ga meg en hel familie som jeg elsker ❤️ jeg har aldri hatt en ekte familie ❤️

 

Han som fikk meg til å gifte meg, jeg som aldri i verden skulle inngå noe ekteskap til noen, han som får meg til å le så jeg får vondt i magen og som skremmer meg slik at jeg nesten får hjerteinfarkt.

 

 

Det er flest hverdager og det er på hverdager vi har det best, du gjør hverdager spennende og gøy! ❤️ tusen takk for at du er min beste venn, at du ville bli ektemannen min, for at du elsket meg på det svakeste svake og så noe i meg som jeg ikke klarte å se selv.

 

Du har endret verden for meg, du har fått meg til å tro på meg selv og støtter meg i de mest patetiske forslag og planer, du er der… alltid.

 

Hver gang jeg ser på deg tenker jeg på hvor dumt det er at vi ikke møtte hverandre før, jeg tror verden hadde sett litt annerledes ut.

Vi to ⭐️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg