Utearbeid og 25 grader ute!

I dag suller jeg ute og klipper plen! vi har vært og kjøpt ny gressklipper som går på bensin, da vi har ødelagt 3 klippere ifra før. Gresset er tungt og det er massevis av stein overalt, så det eneste som fungerer er kraftig utstyr som tåler en del. Endelig ser jeg en ende på dette prosjektet som har tatt litt tid på grunn av mangel på utstyr som faktisk fungerer.

Da jeg drakk satt jeg aldri og nøt en øl i sola, jeg var faktisk inne mesteparten av sommeren og skjulte meg for omverdenen, nå nyter jeg og være ute i sola på en helt annen måte. Jeg kan også si at å være fyllesjuk når det er så varmt er enda verre enn til vanlig. Det har vært mange år  der jeg ikke har hatt glede av sola selvom hun har vært tilstede, og jeg tenker det er ganske så trist egentlig.

Livet er annerledes, og opplevelsene som sikkert er helt vanlige for andre er store steg fremover for meg! jeg nyter hver eneste dag selv om det er tunge tak til tider. Jeg velger og ikke grave meg ned og akkurat i dag gjør sola meg ekstra glad i hjertet mitt! 

Hva gjør dere på slike dager? slikker dere sol eller er dere helst inne? 

Legg igjen en kommentar her så trekker jeg en vinner iløpet av morgendagen! premien er en sommergave ifra meg 😉

 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

14 kommentarer
    1. Sitter ute på plena og leser en god bok og drikker iskaldt vann og gjerne spiser is. Når det nærmer seg kveld fyrer vi opp grillen og koser oss 🌞🌞🌞

    2. Gjør minst mulig og nyter hage og været.En liten tur med hunden eller bare kos .🐕🌻🌺😎🤗

    3. IEr ute og nyter sola 🌞og blomstrene i beddene🌺🌸Og høyrer på nydelig fuglesang🐤🐦🐝🦋Og koser med å lese din fantastiske blogg💗Heier på deg 👌👌

    4. Er ute å vanner blomster og pusler litt rundt.Akkurat nu er jeg inne å leser alt det flotte du skriver.🥰🌹💐

    5. Jeg liker å være på stranda og nyte sol og bading. Sosial er det og. Ellers er blomster og kos på verandaen i sommervarmen🌞🌞😎

    6. Etter jobb blir det å klippe kanter i hagen. Samt luke og gjøre det fint ute. Samt skrape vegger og gjøre klar til å male. Nyter all tid på vår/sommer å være ute så mye som mulig. Terapi for kropp og sjel

    7. Jeg har vært litt ute på verandaen i sola, holdt på litt i drivhuset, ellers har jeg vært inne å ordna litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg