Utbrent

Den siste tiden har tatt det beste utav meg og jeg er konstant sliten og trøtt uten noen grunn. Konsentrasjonen min er dårligere en normalt og jeg er ikke tilstede på samme måte som før, jeg merker at jeg har dårligere netter og at ting som engasjerer meg til vanlig blir meningsløse, hele meg er flat og jeg eksisterer bare uten å leve. Til vanlig nyter jeg hverdagen og alt jeg er så heldig og få lov og drive med, men nå er alt bare ett ork og jeg har innsett at jeg rett og slett er utbrent. 

Jeg har lurt på om jeg er deprimert og at det er derfor livsgnisten min på en måte brenner ut rett foran øynene mine, men kom over en videosnutt i går der dem beskrev utbrenthet, og jeg kjente meg igjen på alle punkt. Jeg er selvbevisst og lytter til kroppen, og har sett dette komme lenge! Jeg brenner alltid lyset i begge ender, men disse periodene er heldigvis ikke så lange og jeg gleder meg til å finne tilbake til denne lysten på å gjøre ting og oppleve på samme måte som før. Jeg er glad det er helg!

Min kjære har fullført sin andre uke i ny jobb, og han har mye lengre arbeidsdager nå enn før, og jeg er mye aleine i ukene. Jeg har mine begrensninger med ryggen og det er mange ting jeg ikke kan gjøre nå når det er kaldt ute og ryggen svikter meg, frustrasjonen over ting jeg burde ha gjort, og alt jeg ikke får gjort noe med er konstant tilstede i hverdagen, og småting blir stående overalt som er så lette å få gjort når man er to i huset. Jeg gleder meg til å ha han hjemme i helgen, og prøve å hente meg litt innigjen. 

Jeg har hjulpet pappa og kjøpe inn litt julegaver i dag, og har levert ut en kasse med boller til folket. Nå sitter jeg og er totalt utslitt helt uten grunn og med en verkende kropp som en sytepave! Egentlig har jeg overhode ingenting og klage over, ting kunne vært så mye værre, men akkurat nå er jeg relativt negativ her jeg sitter. Jeg satser på at helgen blir bra og at disse småtingene kan gjøres og få ting utav verden. Jeg savner å føle meg nyttig, og drømmer meg tilbake til energien jeg hadde før og ikke minst kroppen jeg hadde før. 

 

*syt og klag*

 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg