Ut og redde verden, litt

I kveld er jeg så fylt med inntrykk at det er vanskelig og sette seg ned og blogge, tilværelsen har vist seg fra sin beste side i dag og jeg har aldri fått så mange gaver på juleaften før! jeg føler meg riktig priviligert og veldig elsket! jeg har fått så mange fine  ting og vi har kosa oss så mye her sammen med mammaen og pappaen min så vi er ganske så slitne etterhvert både av mat og kos. I kveld fikk jeg også en forespørsel ifra en av disse menneskene jeg betrakter som en av mine engler og hun ga bort en hel pose med julemat og julekos som jeg fikk gi videre til to personer som virkelig satte pris på det på julekvelden! det føles så greit og være meg på dette stedet jeg bor som faktisk får slike forespørsler som igjen gjør at jeg kan lyse opp dagen til noen andre, uten dere ingen meg! 

 

Jeg er bare så matt og tom for ord i kveld, dagen har gått over all forventning og jeg har virkelig fått slappet skikkelig av! det er en emosjonell dag for meg og en stor dag som går inni min historiebok, jeg har hatt så mange dårlige juler og mange minner kommer tilbake ifra da livet virkelig var kjipt, men nå ser alt til å bli lysere og enklere for meg og det kjennes ut som knuter jeg har gått med hele livet begynner å løsne opp, jeg klarer ikke å beskrive det på noen annen måte, det kjennes bare ut som jeg har vært forknytt så lenge og endelig klarer å slippe taket. Bare jeg skriver det så blir jeg på gråten. Jeg håper dere har hatt en magisk dag sammen med deres kjære for det har jeg sannelig hatt! masse kjærlighet til dere i kveld 🙂

Her er gruppa til bloggen på facebook!  Om dere liker denne bloggen og det den står for så meld dere inni denne gruppa og gjør det lettere å følge med når jeg poster nye innlegg og overaskelser til dere!  https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg