Usømmelige bilder av meg ute – Dette er min historie og fortelle, ingen andre.

God morgen alle sammen!

Håper dere har sovet godt for jeg har sovet som ett barn og jeg tror det har med hva jeg faktisk våget og gjøre i går kveld. Isteden for og gå og gruble på hvordan slike bilder kan bli brukt imot meg så valgte jeg og snu situasjonen. Det er sikkert mange slike bilder der ute av meg i aktiv rus og jeg må bare konfrontere dem med det samme.

Innlegget er her:

https://monicavederhus.blogg.no/usommelige-bilder-av-meg-selv-pa-avveie-jeg-tar-makten-tilbake.html

 

Det har aldri vært noen hemmelighet at jeg har rusa meg, det har jeg vært helt klar på ifra første stund, men slike bilder gjør alt veldig virkelig. Jeg har selv ikke postet bilder av meg selv i aktiv rus og den enkle forklaringen er at jeg ikke eier noen slike bilder selv, og egentlig er jeg litt glad for det i dag.

Slike bilder som blir tatt av deg når du ikke selv er klar over det kan gjøre store skader, nå tenker jeg ikke på meg selv fordi slike bilder bare konstaterer det jeg selv har sagt , men det finnes så mange der ute som får livene sine ødelagt på grunn av slike bilder og verre. 

 

Ryggen min er rak men selvsagt er det flaut og legge ut bilder av meg selv i den tilstanden jeg var i. Man kan jo se at dette ikke er ett friskt menneske og når jeg ser det nå i ettertid med edru øyner så ser jeg selv galskapen. Aldri igjen skal jeg synke så lavt at jeg krenker meg selv på den måten.

 

Bildet bare konstaterte for meg at jeg har gjort det riktige valget, jeg fikk faktisk bare rusen enda mer oppi halsen og jeg håper det varer for alltid. Det føles godt og ha kommet til ett punkt der jeg våger og ta disse oppgjørene, fordi det vil komme mange. Jeg har levd ett liv på kanten av hva som er “Normalt” men jeg akter og ikke la meg skremme lenger. 

 

Ønsker dere alle en fortreffelig torsdag! masse kjærlighet ifra meg til dere.

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg