Usømmelige bilder av meg selv på avveie – Jeg tar makten tilbake

Jeg ble oppmerksom på bildene på en facebookprofil til noen som har stått meg nær igjennom hele min ruskarriere og som jeg vet kommer til og bruke alt imot meg for og ødelegge, det er slik det alltid har vært og isteden for og gå og gnage og få angst så velger jeg herved og poste bildet selv. Jeg eiger min historie, jeg velger og ta kontrollen før den er utav mine hender og her er det. 

 

Jeg har valgt og være åpen og ærlig og jeg vet at det finnes masse bilder av meg der ute som har blitt tatt igjennom 18år med rusmisbruk, jeg vet dem finnes der ute men jeg frykter dem ikke. Her er jeg i kjent stil, ja faktisk så er jeg en “kabber” på fest, det verste med det hele er at jeg også pisset meg ut når jeg sov og det sier litt om hvor lite kontroll jeg selv hadde. Ikke en gang blæren klarte jeg og kontrollere. 

 

Isteden for og gå og være redd for at disse bildene skal komme ut på feil måte, velger jeg nå og poste dem selv. 

Jeg står for fortiden min, men den får ikke betegne hvem jeg er i dag. Den jenta dere ser på bildet var alvorlig syk. Dere ser rusmisbruk og hva det kan gjøre med mennesker, og aldri igjen skal jeg være den stakkarslige jenta der. Ikke lar jeg meg kontrollere av noen lenger heller, jeg tar tilbake makten. 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

14 kommentarer

Siste innlegg