Ukrutt forgår ikke!

God morgen bloggen!❤️

Jeg er godt plassert der jeg er ment å være i dag! 😁 endelig tilbake på jobben som jeg elsker. Gårsdagen ble en nedtur da jeg ble liggende og verke hele natten etter å ha tråkket skjevt, men i dag starter jeg med blanke ark og skal ha jobbehelg. Jeg er SÅ glad for at det gikk over og at jeg denne gangen kom igang fort!❤️

 

Ikke bare skal jeg ha jobbehelg denne helgen men jeg har 3årsdag for rusfriheten min! jeg, Sebastian, mamma og pappa skal på konsert i operahuset og ingen har opplevd dette før, jeg gleder meg masse til denne helgen. ❤️

Jeg er SÅ glad for at etter bare en dag var jeg på beina igjen! En stund såg det mørkt ut for både planer og arbeid så jeg er veldig takknemlig for å være så kjapt tilbake i action! 😁 nå kjører vi igang helga folkens! Ha en deilig fredag venner ❤️

 

Det er tydelig at det aldri er slutt på snøen!

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg