Trosser angsten – Beste medisin

Jeg har jo gått rundt og angstet litt over hjemturen i morgen og å kjøre på skikkelig snøføre! 😬 i flere år har jeg hatt en firhjulstrekk bil som jeg har stolt blindt på, jeg har aldri opplevd å miste kontrollen med denne men har nå byttet bil til forhjulstrekk og jeg kan ikke si at jeg helt stoler på bilen ennå.

 

Vi løste det med å ta oss en tur ned til Gol og sentrum, bare for å slippe denne tanken på morgendagen og grue seg til noe så bortkasta som dette og nå etter denne lille avstikkeren våres så føles alt mye bedre. Jeg er fortsatt ikke helt 100% trygg på bilen men er veldig trygg på at jeg selv klarer å justere farten etter forholdene!

 

Jeg kan med den største glede si at jeg er i langt bedre form en i går og føler at overskuddet begynner å komme tilbake, jeg har faktisk ikke sovet på dagtid i dag og har klart å vært tilstede i øyeblikket. ❤️

Det er en fæl følelse når man er tappet for energi og at man ikke får like mye utav ting som man ellers pleier å gjøre, man vet liksom at dette ville vært helt fantastisk også klarer man så vidt å holde seg våken. 

 

Nå ser vi frem til middag med gjengen våres og kveldens underholdning, vi er ekstremt heldige som har en familie vi har valgt selv rundt oss og at vi får oppleve alt dette sammen. ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg