Trist som faen

Vi har levd i luksus her i Bergen og gått til duk og dekket bord hvor enn vi har vært! vi har bare slappet av og kost oss gløgg ihjel siden vi ankom og nå er de siste timene kommet. Bilen er pakket og campingvognen er tømt, vi er rotehuer også på tur! 

Nå skal vi spise den siste frukosten her i Bergen og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har sovet så godt på det jeg kan huske! hver eneste natt har jeg fått søvnen jeg behøver men som jeg ikke får der hjemme, så nå er jeg fullstendig uthvilt og klar for kamp.

 

Det er rart med det, man ser hvor sliten man har vært når man først har komt ovenpå igjen, så det skal ikke gå ett helt svangerskap til neste reise hit (9mnd). Nå har vi mange timer i bil, men det gjør ingenting når været er som det er og humøret er på topp! 

Det blir trist og reise ifra alt her men også godt og komme inni rutinene igjen, nå med nytt pågangsmot og gøts!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. En god ferie er gull verdt ❤! En innholdsrik og god hverdag er også gull verdt 👍🎵. Det er mye godt som venter på dere, det tror jeg 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg