Trist som faen!

Reklame | Ellos.no

Jeg burde vært oppi skyene lykkelig i dag og se med lette øyne på fremtiden som ligger foran oss, og blomstret som aldri før nå når jeg har klart å oppnå målet jeg har jobbet med i så mange mnd og betalt så dyrt for. Jeg burde kjørt rundt med ett stort smil om munnen som bare munnen hindrer en i at smilet går helt rundt. 

Akkurat nå føler jeg meg som den minst takknemlige mennesket i hele verden, akkurat nå føler jeg meg helt nedi kjelleren mentalt, og ingenting i verden kan gjøre dagen bedre. Jeg er aldri bra nok, pen nok, snill nok eller får gjort nok, og når jeg først oppnår noe som betyr helt vanvittig for meg, så virker jeg ikke det minste glad en gang!
Jeg høres virkelig ut som en bortskjemt unge som ikke kan få nok, ett barn som får så mye at det ikke vet å sette pris på noe, slik føler jeg det i dag.

Hele denne dagen her har vært tung for meg, og jeg har hatt mest lyst til å grave meg ned og bli borte, slippe unna livet og bare forsvinne. Og jeg fatter ikke hvorfor. Det har ikke skjedd noe spesielt, det er ingen som har sagt noe galt til meg eller noe som kan forklare hvorfor jeg føler meg så ulykkelig i dag, men jeg tenkte at det var like greit å skrive det her, siden jeg har valgt denne veien med åpenhet og ærlighet. 

Innimellom har jeg dager der jeg faller helt fullstendig sammen, jeg klarer ikke å motivere meg til noe som helst, og absolutt ingenting hjelper liksom. Jeg er treig i kroppen og verker, jeg har ikke lyst å snakke med andre som alltid ellers og jeg føler jeg trekker meg inni meg selv, og bare har lyst å få dagen overstått og komme meg videre. For jeg vet jo at det blir bedre, det er ikke det 🙂 i morgen er en ny dag og nye muligheter, men akkurat i dag sliter jeg virkelig med å holde meg oppe.

Det er så trist å ha det slik, der man føler at alt man gjør bare er bortkastet arbeide, og lufta man puster ikke er verdt noe. Det går heldigvis litt tid mellom hver slik dag, og jeg tenker meg gru på når alle dager i uka var på denne måten. Man ser liksom ikke positiviteten rundt seg, man blir blind for alt og bare er skikkelig ulykkelig. 

Jeg er glad jeg har menneskene rundt meg, og at jeg har min kjære jeg klarer å slappe skikkelig av sammen med, og det skal denne kvelden her gå til. Jeg håper alt er bedre i morgen, og at lykken over bestått lappen kommer tilbake som i går! 

Livet er ikke bare en dans på roser, og alt er ikke så forbarka rosenrødt hele tiden, det går opp og ned, og dagene er varierte, det er iallefall sikkert! Akkurat nå føler jeg meg som ett mislykka ulykkelig menneske som bare syns synd på meg selv, og jeg makter ikke å skjule det heller! 

 

Noen tips til hva du kan finne på Ellos for en billig penge! Har laget en collage til dere.

Wet n Wild//IsaDora//IDUN Minerals//IsaDora//Babyliss

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg