TIX vann hele Eurovision!

Å nei jeg har ikke slått meg på flasken og fikk med meg hele Eurovision for første gang i hele mitt liv. TIX har vunnet noe mye mye større! respekten og hjertene våres.

TIX har satt psykisk helse på dagsorden, han har gjort det lettere for oss og faktisk si høyt at vi ikke har det så greit hele tiden og han har gjort ett krafttak for spesielt gutter! ringvirkningene av at ett menneske som han står frem med sine problemer er enorme, slike mennesker vi bare ser på tv og disse som virker og ha alt!

Vi heiet med alt vi hadde og det gjør vi fortsatt, dette er bare begynnelsen! vi gleder oss til og se fortsettelsen på den lysende karrieren til Andreas, tusen takk for alt du gjør for oss! enten går det bra eller så går det over.

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg er så enig! Dessverre sovnet jeg rett før stemmegivning, men glad jeg fikk med meg opptredenen hans 😀

    2. For så vidt ett bra innlegg, ett vennlig råd bare; bruk litt mer tid på grammatikk, rettskrivning osv. Hvis det blir en del av sånne “småfeil” så blir det fort kanskje litt slitsomt å lese innlegget 🙂 Bare vennlig ment altså! Håper du får en fin søndag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg