Tirsdagsstemning og fred i heimen <3

Reklame | Ellos

I dag har det vært en deilig dag! Min kjære har vært på jobb og jeg har vært hjemme. Jeg har laga middag og nå ligger han på sofaen og sover etter jobb, og det regner godt ute. Det er Tirsdagsstemning i heimen og jeg ser frem til resten av uka som er fylte med aktiviteter og oppgaver som å gjøres 🙂 jeg har fått time på Haukeland i August for å kontrollere ryggen, og jeg har utsatt denne timen lenge nok, så jeg og mamma kjører ned og opp på samme dag. Jeg kjenner noe ikke stemmer, og det er greit og få sjekket dette opp 🙂 jeg har også fått svar fra lærekjøreren min, om at han skal melde meg opp til oppkjøring! <3 i cant wait!!! . Jeg har også fått ordnet det slik at vi skal ha ett samarbeidsmøte med nav og arbeidsplassen min slik at veien videre blir bestemt og planlagt! Jeg har en liten drøm om å kunne jobbe litt, men dette må bli tilpasset arbeide og ikke som før da det var full rulle og en rygg som tålte det meste!

På tross av at jeg bare har vært her hjemme og sittet i sofaen, føler jeg at jeg har fått fikset mye iløpet av denne dagen, og jeg kjenner en fred inni meg og det virker som ting begynner å falle på plass fremover! Jeg ser på en måte målstreken rett der fremme og det føles utrolig deilig! Jeg satser på å få lappen nå iløpet av de neste månedene, og jeg håper at arbeidssituasjonen min blir mer klarlagt slik jeg vet hva jeg har og forholde meg til! Det ser ut som August måned både blir spennende og hektisk for meg, siden vinduene også skal byttes ut! Alt skjer liksom på samme tid, akkurat som jeg har spådd. Jeg visste at det kom til å bli hektisk når alt startet på en gang, og alle disse planene mine plutselig ble satt ut i verden på en gang, men jeg gleder meg som en liten unge til hver enkelt av dem! Og jeg gleder meg til å dele dem med dere, jeg kan LOVE dere at dette her blir spennende! <3

Jeg har så ufattelig mange ting å se frem til nå! Det kribler i kroppen og jeg er helspent! Jeg har på mange måter gått og ventet så lenge på alle disse tingene og gledet meg, og nå ser jeg dem i siktet. Det virker som om livet begynner å falle på plass, og alle disse puslebitene faller dit dem skal være, jeg føler en kontroll som jeg aldri har hatt før, på både meg selv og livet mitt. Jeg har aldri vært sjef over eget liv, det har alltid vært alkoholen som har kontrollert meg, men nå er det jeg som fører denne skuta og det føles godt. Magen min er full i sommerfugler og jeg kan nesten ikke vente! Det føles godt å leve folkens <3

I dag holder jeg også på med spleisen min til gruppa våres, og det er siste innspurt. Om dere vil støtte gruppen er det bare å gå innpå spleis.no og søke opp Måløy etterverngruppe så finner dere den. Jeg er så takknemlig for all støtte!

Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg