Til dere som tapte kampen

Dette innlegget er til alle vennene mine og mine nærmeste nærme som har måttet gi tapt for kampen livet faktisk er, til alle disse unge menneskene som brått og uventet har blitt revet bort ifra oss og som har satt igjen spor som aldri blekner bort. Jeg tenker på dere hver eneste bidige dag mens jeg lever livet vi alltid snakket om vi skulle fikse oss, dette normale livet uten suget etter rusen og der man faktisk får gjort noe med verden rundt oss. Jeg gjør alle disse tingene vi snakket om, for å hedre deres minne. 

Hver eneste dag tenker jeg på vennene mine jeg har måttet begravet og hvordan livet ville blitt om dem fortsatt var her, jeg lurer på om dem ville heiet meg frem på denne reisen og hva dem ville sagt om dem såg meg i dag, jeg har mistet så mange på både brutale og helt fullstendig meningsløse måter men jeg prøver å leve dette livet også for dem. 

Baksiden av å være i ett miljø som jeg har hatt er at mange dør unge og man opplever dødsfall oftere og på mer uforklarelige måter en andre. Det finnes ingen logikk i at unge mennesker skal gå bort, og jeg har måttet slutte å gå i begravelser fordi det ble så ofte og så tunge ting og ta innover seg. Alltid med en tanke om at det likegodt kunne vært meg der.

Noen ting er vanskeligere for meg å blogge om en andre, og dette er en av disse tingene. Etter at jeg ble edru og klar i hodet har det gått opp for meg hvor mange som har blitt revet bort, uten at jeg har kuttet rusen og prøvd og skjerpet meg. Rusen er en farlig sport og veldig få er så heldige og komme seg ut før det er for seint.

Takknemlighet er ordet for hvordan jeg føler dette, jeg føler meg takknemlig for å ha fått kjenne alle disse menneskene på dypet, alle samtalene og alle planene vi hadde sammen, jeg lever i dag for dere også <3

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg