Tid for hage!

Jeg skal ikke ta på meg at jeg er den flinkeste når det kommer til slikt, jeg har faktisk ikke jobbet i hagen siden jeg hadde barna mine små så nå var det på tide og ta litt tak jeg også! 😁

Pappa kjøpte gressklipper i dag så jeg har tatt alle de tre “hagene” våres! planene er å sette ut jordbærplantene mine og lage meg noen prosjekter ute som jeg kan drive på med i sommer! aldri før har jeg fattet interessen for slike ting, men når resultatene blir så gode så får man noen kick.

Jeg har plutselig oppdaget at vi faktisk har ett ganske så fint uteområde om så det er lite, og om vi finner på smarte løsninger kan vi faktisk få tatt i bruk “hagene” våres. I dag har jeg lagt inn ett godt stykke arbeide ute i varmen og det er som og banne i kirken når man sier at heten faktisk slår meg ut. Men jeg klager ikke og ønsker bare flere slike dager i sola 🌞

Håper dere har hatt en like fin dag som jeg 😁 jeg tar gjerne imot tips til hvordan vi kan bruke disse hageflekkene våres! 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg