Tar livet som det faller seg <3

Reklame | Ellos

Alt faller seg så lett for meg for tiden, dagene bare sklir forbi uten at jeg trenger å anstrenge meg så mye som ellers, det er rett og slett enkelt å leve og denne rusfriheten gjør meg virkelig godt. Det er disse periodene man må ta til seg og huske, så man er rustet for dårligere tider. Det første året er fylt med perioder og dem er ulike og man rekker ikke bli vant med den ene før den andre står for tur, så i slike perioder der tingene er stabile og enkle er bare å nyte til det fulle <3 jeg føler at det ordner seg for oss, at vi kan puste ut og bare nyte denne hverdagen, alt er under kontroll og vi har en plan som vi holder oss til, det er nesten stille før stormen, for jeg vet at vi kommer til å støte på mange utfordringer ennå og at det overhode ikke kommer til å bli en dans på roser, og dermed så nytes disse dagene ekstra mye!

Vi har hatt gruppe igjen i dag, og jeg føler vi hadde ett godt møte! Jeg fikk iallefall fullt utbytte, og jeg gleder meg til fortsettelsen!

Jeg har hatt store problemer med å ta oppvasken fordi ryggen svikter og det gjør vondt, så i kveld har jeg tatt oppvasken bare på trass og jeg nekter å gi tapt for den jævla ryggen min. Så nå øver jeg med å ta oppvasken så ofte jeg klarer. Både praktisk og genialt for kroppen! I morgen skal jeg til psykolog igjen, og han har vært på ferie så jeg gleder meg litt til å komme igang igjen! Jeg trenger det tydeligvis, og det hjelper sikkert i lengden. Jeg har godt av å prøve andre ting, også de tingene som er ubehagelige for meg.

Nå skal jeg nyte resten av denne Onsdagen hjemme i stua med Sæsar svingende på skjermen! Adios amigos!

Ebb & Flow//Ebb & Flow//Ebb & Flow//Ebb & Flow

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg