«Tanning goes wrong»! Søndags-stemning

God morgen bloggen!😁

Dagen har startet for lenge siden men den har blitt brukt i sofaen, til og ta seg en ekstra lang dusj og til og hente seg innigjen etter en hektisk uke. I går kveld prøvde jeg ut selvbruning igjen og min kjære kastet seg på bølgen, jeg får dessverre ikke dele bildet av han, han er selve definisjonen på “tanning goes wrong”😂. Han ser overhode ikke norsk ut. Denne selvbruningen er en privat demonstrasjon på sommeren vi har hatt, mot regnet og mangelen på å få bli brun! 

 

 

Det er søndag i heimen og som dere ser er her litt som må gjøres før vi starter den nye uka!😁 jeg har masse og forberede meg til men det var så hærlig og bare ligge her, før var søndager det verste jeg visste, nå kunne denne dagen bare vart for evig tid. På tirsdag skal jeg nok en gang holde foredrag på høgskulen i Sogndal og jeg merker at det er lenge siden jeg har gått utenfor min egen komfort sone, det er lenge siden jeg har stått foran mange mennesker og fortalt historien min så jeg trenger denne søndagen til og lage notater og gjøre meg mentalt klar.❤️

Morgendagen blir en brutal dag, nå skal jeg bare puste inn søndags-stemningen, være sammen med min kjære og gjøre hjemmet klart (slik at jeg slipper og irritere meg igjennom uka). NU kjører vi igang denne deilige dagen! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg