Takk for julegava staten!

Nå har vi strengt tatt sluppet unna en stund og vært “heldige” her på Vestlandet men jeg må ærlig innrømme at jeg skvatt litt til her og hjertet hoppet i brystet når jeg sjekka strømleverandøren min i dag.😡

 

Estimert har den regnet ut at i Deseber vil vi altså bruke hele 8172kr! 😳 på disse stakkars 3 dagene som har gått av desember har vi brukt hele 527kr og har ingenting å slå av, vi bor i ett stort murhus og overdriver ikke bruken av strøm ifra før av, jeg tenker med bekymring på den saftige regninga som venter oss.😕

 

 

Tankene mine går til alle småbarnsfamilier der ute, minstepensjonistene og dem som prøver å få en bedrift til å gå rundt, alle disse som så vidt klarer seg til vanlig og som nå må betale saftig fordi staten skal hove inn penger og sitte å ruge på pengekassa istedenfor å hjelpe folket sitt.

 

Jeg burde ha lukta lunta når bensinprisen plutselig gikk overaskende ned, jeg burde ha visst at smellen ville komme og at pengene de har sugd inn der nå vil suges inn ett annet sted. Jeg skjemmes over landet jeg bor i.

Takk for julegava staten! 😡

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg