Surrealistiske reiser!

 

 

Ny dag, nye muligheter? Det var iallefall den følelsen jeg våknet med i dag, når en ny dag starter, starter man med nye blanke ark og det er opp til hver og enkelt av oss å velge å skape oss en god dag. Jeg velger å iallefall prøve 😁

Dagen min startet fryktelig tidlig, det er ikke helt uten nervøsitet man kaster seg inni klasserom fullt i forventningsfulle studenter 😂 ganske så grenseoverskridende men det har jo blitt en slags rus for meg, å pushe grenser for meg selv og føle på mestring. Jeg har gjort det før og vil sikkert gjøre det igjen men hver eneste gang er like spennende, man vet aldri hvilket publikum man får eller hvilke spørsmål som vil komme. Jeg skal gjøre mitt beste ❤️

Bilen ser ut som ett reisende kontor, for folk på farta 😂 det har blitt en vane og reise rundt og stå frem, jeg har fortalt min egen historie såpass mange ganger at jeg har klart og skape en viss avstand til den, jeg har endelig forstått at jeg ikke er det samme menneske lenger og aldri vil bli den igjen. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg