Stolt som faen!

I dag har det vært en slik dag som jeg tar med meg videre på reisen, slike dager der alt sklir så lett og man ikke behøver og anstrenge seg for å komme seg igjennom alt som skal gjøres. Det er slike dager som gjør alt strevet bare verdt det, og man kjenner en lykkefølelse i magen man er så klar over at man må ta med seg og bevare til dårligere tider. Det er disse dagene som kommer etter å ha vært langt nede, der himmelen blir ekstra blå og fuglene ekstra majestetiske….. Alt er bare så deilig og alle disse bekymringene man ellers har ser ut som små peanøtter. 

Etter vonde perioder suger man til seg disse lette dagene, der praten går lett og man er lettere til sinns, der man ikke har disse tunge tankene som ellers regjerer og man faktisk klarer å tenke positivt på livet man har skapt seg. Det er disse dagene man tar med seg og husker, ikke disse dårlige der man bare ønsker og forsvinne under dynen og det er disse dagene som får en til og fortsette og kjempe når det virker helt  meningsløst og forgjeves. 

På disse dagene kjenner jeg på ekte glede, ekte tårer og ekte følelser! og for første gang våger jeg og føle på alt dette uten rusen, jeg føler jeg ikke trenger og flykte lenger og har mot nok til å stå i det hele. Rak i ryggen og stolt som faen! 

I kveld legger jeg meg med hjertet fylt av kjærlighet! kjærlighet til det livet jeg har skapt meg helt selv og kjærlighet til alle menneskene jeg har i livet mitt. Jeg kjenner stolthet over å være en del av noe som er større en meg selv og en stolthet over det jeg står for! jeg legger meg i kveld uten anger eller skam over noe jeg har gjort i dag, og jeg våkner i morgen uten denne skyldfølelsen som alltid har vært en del av dagen. Jeg vet jeg har valgt riktig hver gang jeg har en slik dag som dette, og jeg unner hver eneste en av dere den samme følelsen som jeg i kveld legger meg med. Ekte lykke. 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. En som sliter med depresjon og selvmordstanker om vinteren så vet jeg veldig godt hva du mener. Heldigvis går vi mot lysere tider og jeg for min del gleder meg som et barn til snøen er borte og jeg kan begynne å leve igjen. Noe jeg så vidt har begynt med allerede siden veiene ikke lengre er glatte og solen stikker frem.

      1. Ja når mørketiden er her er tingene mer vanskelige, og man blir nedtrykt. Jeg merker at jeg blomstrer nå når det ikke er mørkt hele døgnet og blir glad for hver dag lyset ute er der lenger og lenger på kveldene. Det gjør noe med psyken! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg