Spennende uke i møte!

Jeg har hele TO grupper denne uka, ett spennende møte på tirsdag OG jeg skal møte barna på lørdag! jeg DØR av spenning! 

Hele uka ligger foran meg og det kribler i kroppen! jeg føler verden ligger for mine føtter og at jeg er spennklar! sykdom har regjert huset her og min kjære var først ut! jeg var stor i kjeften som alltid og hoverte litt for stort ved å si at han hadde en alvorlig tilstand ved navnet manflu! noe jeg etterhvert fikk igjen med renter. Nå derimot håper vi og krysser fingrene for at livet omsider starter igjen! jeg er bare så klar til å gjøre alle disse tingene jeg er vant med! 

I to uker har vi måttet avlyse alt som stod på agendaen og jeg gikk glipp av oppstart for den nye gruppa, noe jeg tok med tungt hjerte men denne uka er jeg klar og jeg gleder meg til å starte en gruppe i nye omgivelser og sette meg selv litt på prøve! når man starter en ny gruppe får man helt nye mennesker og forholde seg til og alle disse gruppene har en helt unik dynamikk, det blir spennende og se hvordan praten flyter og om noen får noe utav en slik gruppe! 

Jeg har alltid hatet mandager helt til jeg korket flasken, uka ligger helt urørt foran oss og mulighetene er mange! du blir hva du tenker og kan nå så langt du bare ønsker <3 ønsker dere en fantastisk start på uka kjære lesere og fortsett og dele og spre ordet! jeg er på 29.plass på bloggtopplisten i dag! takket være dere!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg