Sommeridyll!

Jeg sitter med laptop’en på fanget og steker meg i sommersolen vi er så heldige og få nyte i dag! vi har vært ute og tatt opp krabbeteiner og det slår meg hele tiden hvor vakkert det er rundt dette stedet! VIRKELIG himmelrike for noen som er vant med asfalt og mas og kjas!

Denne sommerferien har vist meg hvor hardt jeg faktisk jobber med denne bloggen og alle tingene i hverdagen ellers og jeg ser hvor sliten jeg faktisk har vært. Ofte ser man ikke dette før man får en pause så nå er luften gått litt utav ballongen hos meg.

Det er altfor lenge siden vi bare har kunnet være oss selv og nytt livet vi faktisk har, innimellom trenger man en slik oppvekker.

 

Det blir kjempetrist og reise herifra i morgen og ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd tiden om mulig enda fortere her ute i det fri, men turen går videre til mer familietid og mer opplevelser inni byn! 🙂 planene er lagt og vi skal få maksimalt utav denne ferien, det har vi bestemt oss for, og alt vi bestemmer oss for klarer vi nemlig. 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg