Som levende-død! Smårar, søvnunderskudd og ukesstart!

I dag har jeg følt meg litt “levendedød” og jeg har rett og slett blitt litt smårar av underskudd på søvn over lang tid 😅

Følelsen av å bare måtte komme seg igjennom dagene uten å aldri helt våkne, uansett hvor mye kaffe man pælmer og uansett hvor mange timer man faktisk får på puta så blir man aldri uthvilt.

Jeg lurer litt på hvordan jeg reagerer når jeg faktisk får en natt!😳 om jeg faktisk våkner en dag og føler meg uthvilt? jeg tror jeg hadde svevd! jeg hadde ikke vært nedpå landejorda en gang.Sååå lenge siden!🤭

Mandagen er overstått, nå gjenstår bare altfor mange flere dager 😂

Det er vel litt tidlig å starte å klage allerede på en mandag?🤭

Veiledningen i dag gikk fint men jeg kan ikke si at jeg ble noe klokere akkurat, nå er det bare to dager til eksamen skal leveres inn og det har aldri vært mer viktig å være fokusert. Prøv å være fokusert etter noen uker med elendig søvn.🤭

Nå er jeg bare så klar for og levere den, få den utav livet mitt for alltid og aldri mer tenke på den! jeg er såååå lei og har så lyst å ha tilbake livet mitt.❤️

I kveld skal jeg legge meg tidlig som alltid og jeg ber til høyere makter om å få en eneste god natt med massevis av deilig dyp søvn. Det er det eneste jeg trenger akkurat nå!🤞

Håper dere har hatt en våknere dag enn det jeg har hatt og at dere har hatt en grei start på uka!❤️

Natta bloggen min 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg