Som eit heilt nytt liv!

Ja det vil jeg våge og påstå! 😁 dagen i dag minner meg om grunnen til at jeg ikke ga opp da bivirkningene herjet i kroppen og jeg nesten ga opp. De første dagene på medisin var som å komme til himmelen, alt bare ble fredelig inni meg, det var nesten som å sette kaoset på pause. Grunnen til at jeg ikke ga opp var håpet om at disse første dagene var smaken på det som ville komme og nå føler jeg at jeg har funnet en balanse som fungerer.❤️

Det er som å gå i 100km/t konstant og plutselig stoppe opp, jeg kjenner hvor avslappet jeg er, hvor godt jeg sover på tross av mindre timer, hvor uthvilt jeg er når jeg våkner og hvor mye jeg får gjort iløpet av dagen UTEN å være fullstendig utslitt, om dette bare er starten så undrer jeg meg over hvor bra dette faktisk kan bli. Det blir ingen sak og etterutdanne meg om jeg får fokuset og konsentrasjonen disse medisinene gir meg.😁

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sier dem og jeg føler virkelig at jeg har bitt i meg masse bivirkninger og omtrent holdt meg fast for og klare og komme meg over den verste kneika.

Nå føler jeg at jeg er på riktig vei, at om jeg bare får noen dager så vil kroppen faktisk godta disse medisinene og begynne og jobbe med strømmen istedenfor imot den. Jeg har en god følelse!😁

I kveld skal vi på kino og avslutte denne søndagen med en riktig date! ❤️ jeg som aldri har klart og se film skal prøve og se om jeg også kan starte og se film sammen med min kjære på kveldene, muligens har jeg fått roen til og faktisk klare og sitte igjennom den hele og faktisk få med meg handlingen. 😂

 

Ha en strålende kveld kjære lesere! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så glad jeg ble på dine vegne nå.

      Det må være fordi livet ditt er på bedringens vei som gjør at bloggen blir fulgt av meg. Jeg er en som ikke klarer så mye, og du er en som klarer masse masse. Må ha noe å si på hvorfor spenningen av og se om det er nye innlegg på bloggen din, men er ikke 100% sikker enda.

      I dag har jeg trykket meg inn på bloggen din minst 10 – 20 ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg