Som å våkne opp i feil leilighet! – Sunday funday! –

God morgen venner og velkommen kjære søndag!❤️

 

I dag våknet jeg og gikk på kjøkkenet for og lage meg den første obligatoriske kaffekoppen! 😁 å gå innpå kjøkkenet når alt er på stell er en følelse jeg ikke har hatt på lenge! 😳 helt himmelsk var det!❤️ når prosjektene pågår står alt på halv åtte og det vil ta noen dager før jeg slutter å få sjokk hver gang jeg entrer rommet, hjernen bruker tid på og oppfatte at omgivelsene er endret.🤭

Nå gjenstår bare gulvlegging i to rom så er faktisk hele leiligheten pusset opp på egenhånd og uten hjelp! ❤️

 

 


For denne søndagen finnes det ikke store mektige planer! jeg skal sjekke pensum for undervisningen denne uka, da vi skal sitte på skole ifra kl9-15 hver eneste dag! det blir en stor prøvelse for meg som kjenner meg rastløs bare jeg tenker på det, kravlingen i beina og fokuset som skifter før jeg vet ordet av det.😬

Jeg har mange ting på gang og tror at disse prosjektene mine må vente, akkurat nå har jeg bare tid til det jeg må gjøre. Jeg tror at det denne uka virkelig vil gå opp for meg at jeg har startet på skole, til nå har vi bare hatt noen timer undervisning to ganger i uka men denne uka får vi alt hver eneste dag OG vi får utlevert eksamen!😳

Jeg gleder meg til og starte denne søndagen og gjøre det til nok en god dag her i heimen.❤️

Ha en magisk start venner🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. kjøkkenbord under vinduet hadde vært sååå fint! så er det noe eget å sitte ved kjøkkenbordet med frokost og kaffe og titte ut av vinduet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg