Snappelørdag!

Heyhey folkens! i dag er jeg atter igjen dagens snapper på Metalheads sin snapchat mot mobbing! jeg skal faktisk snappe meg selv i hele dag og fortelle om livets ned og oppturer og hva den grove mobbingen jeg igjennomgikk faktisk har gjort med meg som menneske! det blir ikke mer ærlig en dette og jeg finner det terapautisk å snakke om ting jeg aldri har delt på verken blogg eller i samtaler med andre. DETTE blir spennende! legg til : mab.est2015 på snapchat om dere vil se meg i aksjon i dag! 

Jeg tok over denne snappen på onsdag også! etter den jævlige uka jeg hadde hatt våget jeg og faktisk bare dra meg oppav sofaen og stelle meg for å være med på dette prosjektet. Det endte faktisk med å bli den beste dagen på lenge, fordi jeg måtte skjerpe meg og komme meg oppav dette mørke stedet jeg hadde vært altfor lenge. Dette er vinn-vinn for meg og min psykiske helse og jeg håper dere får noe utav dette også 🙂

Noen ganger hjelper det å bli dratt opp litt, men nå snakker jeg ikke om når du virkelig er der nede for da hjelper faktisk ingenting. Dagene etter har blitt litt og litt bedre og jeg håper at denne lørdagen kan bli bra både fysisk og psykisk! Ha en fantastisk start på denne dagen kjære lesere og legg til snappen om dere vil se meg enten drite meg ut eller faktisk gjøre noe nyttig! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg