Smertemorninger! Gråter snart

Jeg har siden Desember fått ett nært og godt forhold til morninger, og jeg har nytt desse morningene med planlegging av dagen og kos på enten kjøkken eller stuen, men nå er den tid over og jeg ligger med smerter hver eneste morning. Nå har jeg bare 3 dager igjen på nedtrappingen, men det er absolutt værst akkurat nå i skrivende stund. Det høljer ned regn i store mengder og det blåser surt ute, og står egentlig helt i stil med formen min i dag. Jeg våknet 7 og klarte ikke bli liggende i den deilige sengen min fordi jeg verker så innihampen mye. Jeg syns faktisk synd på meg selv når jeg er trøtt, så jo mer trøtt jeg er når jeg våkner jo mer holder jeg på å gråte av smerter, så det er ingen spøk og være meg akkurat nå. Jeg skrev i går at jeg har vokst frem ett hat mot egen kropp, og når det er så vondt så vokser dette hatet for hver dag som går. Problemet mitt er ikke hvor stor jeg føler meg, men når ting gjør vondt i tillegg så blir alt trist.

Planene for dagen er i fåtall men vi skal prøve å få hentet en vaskemaskin som noen har fått for en billig penge, og jeg håper vi får den inni bilen, selvom jeg tviler sterkt 🙂 billige kupp på facebook er genialt! Folk kaster ut brukelige ting hele tiden som andre kan få stor nytte av, så gjenbruk støtter jeg med stort hjerte og liten lommebok. Det er gøy å få lærekjøring og hjelpe noen på samme tid. Det er allerede Onsdag og vi er midt i uka som akkurat har begynt føler jeg. Dagene går forferdelig fort uten at vi har noe å gjøre, og jeg er så klar nå til å leve som normalt og at ting kan starte oppigjen. Jeg håper bare det er over snart og at alle blir friske og ready for å ta fatt på livet igjen <3 jeg lurer på hvordan vi mennesker reagerer når vi endelig har lov til å gjøre som vi vil, og jeg savner egentlig bare å klemme den jeg vil og livet i gata når man er ut for å gjøre småhandel på en vanlig hverdag. Jeg savner vennene mine, gruppa mi og all sosial omgang, og jeg håper at alt bare smeller på en gang når vi starter verden igjen <3 jeg kan ikke huske sist det var så stille i telefonen min som den siste tiden, og det liker jeg ikke 🙂 ha en nydelig Onsdag alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg