Smertemandagen er snart over heldigvis!

Her har jeg hatt en heelt ok Mandag! Ikke noe å skryte av og ikke noe spennende har skjedd, og jeg har hatt sterke smerter egentlig hele dagen, helt fra jeg stod opp i dag tidlig til nå når kvelden siger på! Jeg er egentlig kjempelei men prøver å holde meg for meg selv i dag så jeg ikke skal påvirke noen med det dårlige humøret, der ingenting er morsomt eller det ikke finnes noe latter i meg, det fortjener ingen å måtte holde ut med, så jeg holder meg rett og slett for meg selv når humøret er slik som nå. Ikke sier jeg så mye heller merker jeg, det er liksom ingen diskusjoner jeg orker å ha når kroppen verker og er det eneste jeg klarer å tenke på. Det er så godt å ha min kjære som forstår og som setter på Greys på tv og lager til mat på kveldingen! Jeg tenker det blir en kveld på soffaen, for jeg orker ikke å delta i noe eller snakke med noen i kveld. Skikkelig dretdag men har fått det jeg kunne utav den og har gjort mitt 🙂 jeg er fornøgd og det er det som teller 🙂

Vi har vært til Raudeberg og kjørt rundt der, bare for min egen terapi sin del, men måtte bare kjøre hjem etter den humpete veien og min kropp som tydeligvis ikke tåler noe som helst for tiden. Jeg ble faktisk litt deppa i går da jeg kom på at jeg ikke kan dra ut med båt denne sommeren om dette ikke går helt over, og jeg kommer til å gå glipp av denne tingen som jeg bruker å gjøre hver eneste sommer, så i år må vi finne på noe annet!

Det eneste jeg har fått gjort i dag har vært å ryddet kjøkken og stue, og det er lenge siden jeg faktisk har hatt orken til å gjøre noe som helst i huset. Jeg har store planer, men ingenting kommer ut i livet så jeg gleder meg til dette roer seg ned, så jeg kan være lykkelig i både hodet og kroppen, for den påvirker meg ubehagelig mye for tiden, og jeg klarer ikke å kontrollere det selv.

Håpet om at morgendagen blir bedre er sterkt i meg, og jeg ser frem til den dagen jeg våkner og er bedre. I morgen går jeg enda lavere på dosen og jeg synes at denne nedtrappingen kan ta slutt nå. Jeg syns det er ubehagelig å ta dette stoffet som gir meg sinnsyke bivirkninger, og det ser ut som dem bare har blitt værre nå med nedtrappingen. Jeg gleder meg til full stopp og full restaurering av denne kroppen jeg bare drar på. 🙂 håper dere har hatt en bedre dag enn meg, det skal ikke så mye til og det er bra jeg bare kan ligge her resten av dagen og holde meg for meg selv og min kjære. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg