Smertelindringsboikotten offisielt avsluttet

Jeg har hatt rusproblemer i 18år og har egenskaper som gjør meg lett avhengig av absolutt alt jeg rører og føler på men jeg er også smart nok til og innse forskjellen på rus og normal smertelindring. Boikotten min er offisielt over og jeg burde ikke gått inni dette med tanken på og bare bruke Paracet, dem funker ikke når man har operert ryggen.

Jeg er glad jeg aldri har vært avhengig av piller, rusen gir meg rett og slett ingenting annet en ubehag og jeg forstår godt problemstillingen mennesker med smerter kommer oppi når dem tidligere har misbrukt slike preparater. ❤️ På en måte er det viktig for meg og si dette høyt, merkelignok trenger jeg det for og vite forskjellen selv.

Det har vært helt fantastisk og få disse dagene her i Bergen før vi reiser hjem i morgen ❤️ Jeg tror ikke jeg hadde klart og tatt båten hjem i går.

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg