«Sjokkstart» på uka!!!

Jeg har holdt det gående siden kl9 da jeg satt klar på NAV-kontoret for og i det hele tatt nå frem med denne saken vi har arbeidet med den siste tiden.

Så hadde vi møte på Nordfjordeid med rusklinikken der og jeg fikk se når en lar-pasient fikk den måntlige dosen med larmedisiner. Jeg har mye og lære!

Innimellom det hele har jeg vært til tannlegen og skal nå kjøre 226km på styremøte for Rusettervernet! ❤️ Jeg har kastet i meg mat i bilen og dagen har sust avgårde og nå kjenner jeg at det er bra at kvelden snart er her, jeg gleder meg til og komme hjem men har følt meg riktig nyttig i dag ❤️😁

Først styremøte med en finfin gjeng! Jeg gleder meg alltid like mye til og se dem igjen ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg