Siste dag av “Helvetesuka”

God morgen venner og velkommen kjære lørdag!❤️

 

I går kveld var jeg så utslått at jeg ikke maktet å oppdatere en gang, det er ikke ofte jeg ikke sier god natt her inne men i går hadde jeg nok med meg selv. Følelsene raste igjennom kroppen hele dagen! hele uka i forkant stresset jeg meg opp over å teste denne sceneskrekken min igjen men det gikk bra til slutt.❤️

 

Jeg tenkte så mange ganger i går at jeg ikke kan være en hykler som går rundt og sier at man skal gjøre det man er redd for, for så og ikke gjøre det selv.

 

I dag venter jobb igjen før det er helg i en dag! neste uke blir like travel så dette har vært ett slags forspill. 🤭

 

 

Tidlig i uka kalte jeg dette “Helvetesuka” siden jeg ble kasta inni ett virvar av ting rett etter ferie. Uka har vært hektisk som få men den har vært overkommelig og veldig givende, jeg sitter igjen med å ha fått like mye igjen som jeg har gitt og det er vel det som er poenget i livet?❤️

 

Når man har takket ja til 50% jobb og 100% skole forventer man at ting vil bli travelt, jeg har forberedt meg så godt som jeg kan og nå må jeg bare få det til og funke med resten av livet.

 

Vi er i en merkelig fase nå, vi må tilpasse oss en ny tilværelse og det vil ta tid.

 

Nå må jeg gjøre meg klar for jobbe-lørdag på verdens beste arbeidsplass! 😁 Ønsker dere en magisk lørdag venner ❤️

 

Engelen min som reddet meg den dagen jeg tok valget om å leve ett rusfritt liv!

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg