Shit! Nå ble det seriøst her!

I går spurte jeg dere lesere om hvordan dere reagerer når dere blir nervøse for noe?😁

 Svaret som gikk igjen var at mange først reagerer med sinne når dem opplever situasjoner som usikre og der kjenner jeg veldig mange som gjør det samme, det er en naturlig reaksjon som jeg tror bunner i redselen for at noe skal gå galt. Jeg selv blir helt kald og agerer uten egentlig og tenke over det, først etterpå kommer redselen og panikken, først etterpå en alvorlig situasjon tenker jeg over hvor galt det faktisk kunne gått.

 

Vi alle reagerer på helt ulike vis på ulike situasjoner og man vet faktisk ikke før man er i situasjonen hvordan man faktisk reagerer selv. Flere ganger har jeg opplevd reaksjoner ifra meg selv som jeg ikke helt så komme.🤭

 

I dag ble jeg dratt opp av senga så altfor tidlig for og kjøre min kjære ektemann på jobb! dette her er ikke bare en helt vanlig onsdag så det var egentlig litt greit å komme seg opp tidlig. I morgen skal eksamen leveres inn for kommentarer og tilbakemeldinger så jeg hoppa rett ifra å kjøre han til sofaen og stabelen med lærebøker og her har jeg sittet siden.😬

 

 

 

 


Alvoret begynner og sige innover meg og jeg er så vanvittig glad for at jeg startet dette arbeidet med det samme vi fikk den utlevert, ellers hadde jeg nok vært ett nervevrak akkurat nå.😅

 

Eksamen handler om alt ifra egenomsorg til hva hensikten med arbeidsmiljøloven er så det er en variert og spennende eksamen. Den skal inneholde 4510-5490 ord og jeg har i dag 4385 ord i ett notat der jeg har laget min første forside på alvorlig mange år! innholdsfortegnelse og kildeliste er ikke noe man i dagliglivet må forholde seg til, men noe som har blitt en del av hverdagen min den siste tiden.😅

 

Det er faktisk rett før at jeg begynner å drømme om det om natta!🤭

 

 I morgen kl12 er det hele overstått og jeg kan med ett starte på eksamen nummer 2. I helgen reiser vi til Gol og skal være der i hele 3 dager på seminar, jeg tenker å plassere eksamen langt bak i hode og bare nyte noen dager med en annerledes læring og sosialt samvær med mennesker jeg gleder meg til å se igjen.❤️

 

Ha en fantastisk dag fantastiske leser! 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg