To tullinger på tur

Jeg ligger her i sengen etter en fantastisk start på helgen! Jeg ligger og tuller meg inni dyna, med tv-en på og gleder meg så vanvittig mye til å våkne i morgen tidlig og se ut vinduet og den vakre fjorden rett utenfor, jeg gleder meg til å våkne i dette nye miljøet og ikke starte dagen min med å springe utav sengen og rett i bilen for å fikse og ordne saker. Jeg gleder meg til å ikke ta telefonen i morgen, skyve bort alt som er hjemme, og bare være meg selv! Det er lenge siden, og jeg husker faktisk ikke sist gang jeg bare var meg selv, uten å tenke på alle andre, men akkurat nå kan jeg gjør det. Hele tiden så tenker jeg inni meg, at dette her får jeg lov å oppleve FORDI jeg er rusfri, og FORDI jeg og min kjære kjemper hver eneste dag for å gjøre en forskjell i våres liv, men også i alle andres liv. 

 

 

Jeg kjenner jeg er ekstra stolt over det vi står for når vi er på disse treffene, og at vi ikke er aleine, og alle sammen er her av samme grunn. Det er så ukomplisert å være sammen, det blir ikke pinlig stillhet, og man føler seg inkludert med det samme. For meg er slike ting vesentlige for min fremgang, for uten blir jeg stående på samme punktet. Det er klart jeg hadde klart meg uten ett slikt fellesskap, men jeg tror det ville blitt ensomt i lengden, og veien tilbake ville være kort. Det er vanskelig for mennesker på små steder og klare seg, fordi miljøet er så lite, men med denne type selvhjelpsgrupper tenker jeg at man har større tjangse. Jeg er stolt over å være en del av noe så viktig! 

 

 

Denne helgen her skal nytes i fulle drag, og jeg skal suge til meg all kunnskapen jeg kan. Jeg skal bruke alt jeg kan ifra denne helgen til å bygge opp om mulig enda mer motivasjon for tiden fremover. Jeg har tatt på meg for mange ting, jeg har ikke vært meg selv, og denne helgen skal jeg bruke til å hente meg innigjen, samle krefter og bare være meg selv! 

Jeg gleder meg til å våkne til en ny dag i morgen <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg