Rusa på trening og livet!

I kveld mine damer og herrer er ikke hvilken som helst kveld her i gården!😁

Jeg har vært på trening etter etterverngruppa og har hatt med meg en person jeg ikke har trent på senteret sammen med på flere år!😁 I begynnelsen av forholdet vårt trente vi sammen hele tiden men etter en “episode” på senteret ble han utestengt. Jeg har trent aleine i ett halvt år nå som forberedelse til bryllupet våres og for og trene meg opp igjen etter ryggoperasjon, ENDELIG har han fått seg treningskort og kan ta følge med meg, endelig får jeg en som drar meg med når lysten streiker for det er jo faktisk mye gøyere og trene sammen!❤️

Nå har jeg ikke trent på lenge, jeg har hatt motivasjonen i bryllupet våres den 6.august, det og komme i form til denne store dagen var med på og motivere meg til å være mer aktiv.

 

Nå må jeg finne meg nye mål😁

 

Aldri hadde jeg trodd at trening ville bli en naturlig del av hverdagen, noe jeg trenger for og trives med meg selv og faktisk noe som kan gi meg en følelse av rus, det er mestringen som gir denne følelsen og jeg elsker det. Jeg har slitt så lenge med og gå ned i vekt men når jeg først så resultatene også på vekten så ble jeg hekta på både mølla og på å svette og faktisk digge det!😁

 

 

Jeg ser frem til mange turer på treningssenteret sammen med mannen min, igjen kan vi trene sammen og motivere hverandre til og være den beste utgaven av oss selv, å yte når vi egentlig bare har lyst og ligge i sofaen og spise digg, å strekke seg etter mål man setter seg og feire hverandre når vi når dem. Det er det livet handler om. 

❤️ Livet er skikkelig godt akkurat nå ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg