Roadtrip med bildedryss!

For hver eneste dag sammen med forloveden min så blir jeg mer og mer sikker på at vi er ment for hverandre ❤️ Det er ikke ett eneste øyeblikk jeg er i tvil om oss og jeg som ellers finner feil ved alt kan ikke sette fingeren på noe som vi ikke kan klare sammen ❤️

Vestlandet viser seg ifra sin beste side i dag ❤️ Snøen må bare ligge for min del for fytti katta så vakkert alt blir 🌹 jeg kjenner at alle sansene mine er forsterket og dette kan ikke bli annet enn en bra dag ❤️

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg