Piercing-sjokk og juleloppis!

God kveld kjære leser!😁❤️

 

I kveld har jeg vært på loppisen og tatt imot nye lopper og har sammen med gjengen gjort oss klare for helga da juleloppis venter! ❤️🎅🏻 det er andre gangen vi holder åpent og jeg gleder meg minst like mye som sist, denne gangen får jeg vært med hele dagen så dette er virkelig noe jeg ser frem til 😁

 

Jeg kom hjem til noe som ikke var like koselig! 😳 Sebastian har tatt  piercing i tungen sin og jeg vet ikke heeeelt hva jeg mener om den saken 🫣 det er noe med menn og tungepiercing som ikke helt slår an hos meg. Samma hva jeg sier, når min mann har fått en ide så har han fått en ide og ingenting stopper han.😂

 

Jeg håper at han blir påvirket av hvor ekkelt jeg syns det er å tar den ut igjen snart 🤭

 

I morgen venter flere viktige møter på meg, nå må jeg få varmen i kroppen igjen etter det kalde lokalet vi har loppemarkedet i! avslutter med bilder og en sniktitt!👇❤️

 

Natta bloggen 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg