Påska er ikkeno for meg!

Det store håpet og målet for disse fridagene innimellom var å finne tilbake til søvnen og få gjort litt utestående her hjemme og det må jeg si at jeg har klart og oppnå! ❤️

Søvnen blir ikke bedre men det har hjulpet å få litt flere timer på puta og når jeg skrev tidligere i dag at det ser ut som ett privat vaskeri så spøkte jeg ikke 🤭 All klesvasken er tatt og leiligheten dufter deilig av skyllemiddel, det lukter greit reint her! 😁

Jeg vet ikke men jeg har aldri helt hatt sansen for fargen gul så det sitter langt inne og føle den store begeistring for og pynte til påske.💐

Jeg har noe pynt på loftet men har ennå ingen store planer om å få det ned men to påskeharer ble kjøpt i dag og slike er greie, det er stearinlys så det er ingen pynt som bare samler seg på loftet.😁

 

I kveld skal vi ha en komprimert helg og gjøre alle disse “helgetingene” siden jeg skal på jobb igjen i morgen, nå er tacoen på plass og en ny film på tv som Sebastian absolutt måtte se.🤭

 

Nå har min kjære Sebastian påskeferie! I TI DAGER! 😳 og han gnir det støtt og stadig inn! 😂 jeg derimot skal jobbe så det blir ingen reising i år.

 

Den store planen for denne påska er egentlig og få vaska ned huset vårt, gjøre alle disse tingene som må gjøres og bare slappe av innimellom slaga.

Gjøre alle disse tingene vi ikke får gjort ellers, som gåturer ute og brettspill her i hula våres. Jeg tror påska blir bra jeg!😁 på tross av at jeg er litt bitter på at han kan sove så lenge han vil om dagene i ti dager i strekk.

Det blir vel påske selv om man ikke pynter huset?🤭

 

Påska er vel det man lager den til selv?

 

Nå skal jeg nyte kvelden ilag med favorittmennesket mitt ❤️ nå er det helg igjen! 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg