Overraskelse levert på døra! Man føler seg elsket når .. .. .. ..

Jeg satt her og ante fred og ingen fare, jeg har startet på innpakking av julegaver siden det er det eneste jeg får gjort i den tilstanden jeg er i. ❤️

Det ringte på døra noe det aldri gjør her i huset foruten når min kjære kommer ifra jobben. I døra stod en mann med denne flotte oppsatsen ifra mentoren min og kona hans . Jeg har tidligere skrevet ett innlegg om hva han betyr for meg og hva han har gjort. Det finner du her: https://monicavederhus.blogg.no/denne-mannen-reddet-livet-mitt.html

Det er vanskelig og holde tårene tilbake!😭 jeg var godt voksen første gang jeg fikk blomster så jeg er ikke helt vant med slik type oppmerksomhet, det føles sykt at mennesker rundt meg bruker tid og penger på og glede meg i hverdagen og si gratulerer med ny jobb! ❤️

I denne rusfrie boblen min har jeg samlet ett knippe mennesker som gir meg styrke når jeg trenger det, gir meg råd når jeg spør om dem og som løfter meg opp når jeg selv har mistet troen på meg selv. Jeg fatter ikke at jeg har vært så heldig og ha så mange flotte mennesker rundt meg som er der på ekte.❤️

Jeg er lite materialistisk, det er menneskene som betyr noe for meg men en slik gave gjør at jeg føler meg elsket og verdsatt av de menneskene som betyr noe for meg. 

Det er pur kjærlighet❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Nydelig blomsteroppsats som du fortjener. Har fulgt deg på bloggen siste året men aldri gitt deg en kommentar her inne. Jeg er en godt voksen dame men har ingen rusproblematikk i familien men har venner med barn som sliter. Jeg beundrer deg og Sebastian som har klart å komme ut av denne elendigheten som påvirker hele familien til de som er rusavhengig og ikke minst dere selv.
      Jeg synes jeg har lusket så lenge her inne att nå vill jeg ønske dere en riktig god jul og ett fantastisk nyttår i ny jobb.
      Stå på videre og klem fra meg i Bergen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg