Oss to for alltid?

Det er vinn eller forsvinn, det er all in or nothing! 

Den sterkeste overlever

Det er å satse alt eller bare gå… 

Den siste tiden har forholdet blitt satt på en mektig prøve, vi har allerede oddsene imot oss men sammen er vi faktisk dynamitt og vi krangler svært sjelden! han er faktisk den eneste personen i verden jeg ikke finner en eneste grunn til og krangle med og jevnt over har vi det helt fantastisk sammen. En liten dum sak skal ikke ødelegge alt dette fine ❤️

Nye regler er satt og jeg er ferdig med og grave meg ned og være der nede i kjelleren, enten går vi videre og jobber for forholdet og tilliten oss imellom ellers er det faktisk ikke verdt og dvele over lenger, jeg velger den første.

Åpenhet ærlighet og rusfrihet

Det er tre ord som ikke fungerer uten at alle tre spiller på lag, man kan ikke være det ene uten det andre og disse tre ordene har blitt mine mantraer. Disse ordene er det som bygger hele livet mitt som rusfri, det er disse ordene jeg lever utfra og dem som får livet mitt til og fungere, uten disse ville jeg falt tilbake til gamle vaner og mistet fokuset på det som er viktig.

I ett forhold som vi har må vi også praktisere disse viktige ordene i alt vi gjør, vi er to mennesker med hver våres fortid og skrammer og det må vi faktisk aldri glemme. 

Jeg har troen på dette her fordi jeg ikke ser for meg  ett liv  uten denne mannen på tross av dumme valg innimellom. ❤️

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

12 kommentarer
    1. Du er så RÅ!🥰 du har faktisk motivert meg til å bli rusfri😅 Det er kanskje litt rart, men er blitt glad i deg selv om jeg aldri har møtt deg. Dette klarer du🌷

    2. Så han løy og knuste hjertet ditt, og nå har du svelget den kamelen, lukket øynene for sviket og for husfreden? Javel, ditt valg. Løgner tror jeg er det mest ødeleggende for et forhold. Han synes at det er greit å lyve for deg. Er det ok for deg? Når blir neste gang. Grenser tøyes. Du fortjener en kjæreste som er ærlig og lojal mot deg, ikke en som lyver og knuser hjertet ditt. Det er faktisk stygt gjort. Ærlig sagt.
      Og; hva med å la faren din leve sitt liv. Ikke brenn lyset ditt i begge ender. Han er voksen.

        1. Ingen skal «pakke seg inn i bobleplast» og eliminere «alle» fra sitt liv. Det er ikke hva jeg mener. Poenget er å velge bort de som drar en ned, de som behandler en dårlig. Mange gjør det fordi de faktisk har en verdi som det mennesket man er og ikke finner seg i å bli dårlig behandlet på ulike måter.
          Flotte du er et fint menneske og dame, og har null problemer med å finne deg en solid og snill mann.

          1. Et lite tillegg; Grunnen til at jeg påpeker dette er at du selv har fortalt mye om hvordan du er blitt brukt og misbrukt av nettopp menn. Du «tåler» sikkert mye, men det betyr ikke at du skal akseptere det lenger, fordi nå er det du som setter standarden i ditt eget liv. Du trenger ikke å bli ydmyket og løyet for, fordi du nå har friheten til å gjøre dine valg for et forutsigbart og godt liv. Når grunnleggende forutsetninger og dine egne mantraer utfordres, så krakelerer fundamentet i forholdet.
            Jeg ser at du velger han på tross av løgn og svik. Tror du at deler slutt på løgner? Jeg forstår jeg at jeg snakker for lukkede ører, men jeg velger likevel å skrive mine betraktninger her.
            Vær sterk i deg selv, og ikke len deg så mye på han at du faller om han svikter. Det er et godt ment råd❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg