Oppussingen starter i dag!

Reklame | Ellos.no

Den store dagen er her, den vi har ventet på siden jeg bestemte meg for å skifte vinduene i huset her. Det er dyrt med oppussing, men når vi er redde for at vinduene faller ut når det blåser så er det en nødvendighet! Heldigvis har banken penger og jeg ser på dette som en invistering i fremtiden. 

Det var rart å våkne litt forvirra her på sofaen og være sikker på at jeg hadde forsovet meg, leiligheten ser så rar ut når alt er borte og møblene står litt her og der. Men jeg gleder meg nå til å sette igang enda ett prosjekt som er planlagt over lengre tid. Jeg skal selvfølgelig blogge flittig til dere og ta dere med på også denne prosessen i livet mitt, for huset er viktig for meg.

Jeg skal kombinere denne dagen mellom oppussing og teorilesing så det kan bli spennende å se om noe går inni skallen min. Jeg har vært så irritert over de testene på nettet som bare forvirrer meg, og jeg er så livredd for å stryke og måtte ta den igjen. For i September kommer tester som er om mulig ENDA værre. Lappen bare glir lengre og lengre ifra meg føler jeg, og det hadde vært kjempekjipt om det var teorien det stod på in the end. Men jeg skal gjøre mitt beste <3

Kvamme kommer snart, så jeg må gjøre de siste forberedelser, og er klar for en hektisk dag her i heimen!

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg