Oppå fjellet for en gråtepause

  1. Det er flaut og gråte og vise sine sårbare sider.
  2. På fjellet kan man late som om vinden fører til at tårene renner 😁
  3. Det hjelper faktisk

I dag har vært en emosjonell dag for meg, det blir det alltid etter en time med traumebehandling. Jeg går ifra og være over meg av lykke til og føle bunnløs sorg iløpet av sekunder. Denne type terapi er vondt og tøft men også det beste jeg har gjort for min egen helse. ❤️

 

Jeg har fått så mange meldinger i dag om at min måte og dele på har påvirket dem i deres egne prosesser, lesertall og statestikker betyr ingenting! Ikke når tilbakemeldingene er slik.

Jeg føler meg som ett emosjonelt vrak i dag men har valgt og dele også dette som er litt flaut. Dette er ingen dans på roser men beretningen om hvordan livet faktisk er 🌹

 

 

Jeg er heldig som har så mange i livet mitt som ønsker meg godt, jeg er heldig som har dere som heier på meg og jeg vet at jeg klarer meg bra. At vi med våres historie kan nå ut til dem som trenger det føles vanvittig stort for oss! kan vi, så kan alle. 

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Kjære deg, det er sagt at : Å våge er å miste fotfestet for en liten stund. Å ikke våge er å miste seg selv. ” Og jamen våger du så det suser, Monica 👍!! Respekt !! Det er slitsomt med høye fjell og dype daler, men du våger likevel, og jeg beundrer deg så ❤️ Bless you ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg