Om natten skal demonene ut

Det stormer her og pappa får svar på undersøkelsen han tok i Bergen i dag, og dette kommer ut hos meg om natten. Bekymringene jeg går med på dagen har en tendens til å hjemsøke meg om natten, og i natt har jeg vært oppe 3 ganger. Drømmene er kaotiske og helt uten mening, og jeg er nesten litt lykkelig når jeg våkner og innser at det bare har vært nok en drøm. Presset går innover meg, det kan man bare se i drømmeverden, og jeg har hørt at man bearbeider dagen når man sover. 

I dag er det gruppe igjen, noe jeg ser veldig frem til hver eneste onsdag, men det er også den eneste planen for dagen jeg har. Det føles litt godt at kalenderen er skrapet for avtaler, når formen er så vanvittig varierende som den er, men jeg prøver å huske på at jeg faktisk har knekt ryggen, og har hatt en alvorlig sykdom, så det vil ta tid å komme seg opp til toppen.

Livet ellers er fylt med rutiner, henting og bringing på jobb, og livet mitt er ganske avgrenset her hjemme, jeg merker at jeg er mindre sosial og at energinivået mitt har sunket kraftig, det er nesten som om luften har gått utav ballongen. I slike perioder er det deilig og tenke på at jeg faktisk har hatt det slik en million ganger før, og at det blir bedre, det føles ekstra godt å være på forum, lese meg opp på andres historier og lære av andres dyrekjøpte erfaringer! Det er jo det dette handler om, informasjonen der ute kan hjelpe en selv, og jo mer informasjon og kunnskap man får jo bedre, eller? 

Jeg er litt nedstemt, men i dag skal jeg gjøre akkurat det samme som i går! Jeg skal gå inn for at denne dagen blir bra, på tross av natten og mine egne negative tanker, jeg skal virkelig gå inn for å endre dette mønsteret, og jeg er sikker på at jeg klarer det i dag også! 

Meld dere inni gruppa mi på facebook 🙂 tilbaketillivet  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg