Og vinneren er ! *trommelvind*

Det er søndag og bingo har blitt en fast tradisjon (om man kan kalle det tradisjon etter 3 ganger) og jeg vant både kaffe og 50kr! en kjempefin søndagssyssel som vi har blitt skikkelig glad i faktisk, aldri hadde jeg trodd at bingo ville bli noe jeg ble så begeistret for.

Nå er vi faktisk blitt så rutinerte at vi klarer og beherske to blokker! i starten måtte vi søke råd hos erfarne og har havnet på “det faste” bordet sammen med to andre, jeg må ærlig innrømme at jeg var ganske så forvirret når dem snakket om sprang og korner men alt læres tydeligvis!

En skikkelig deilig søndag der jeg faktisk har sovet bort mesteparten av dagen og nå satser jeg bare på bedre vær slik at jeg kan sette igang med prosjektene mine ute i hagen! jeg har faktisk tenkt ett par ganger at det er min feil at regnet høljer ned ute, siden jeg aldri før har engasjert meg for hagearbeid og først når jeg handlet inn alt utstyret så startet dritværet ute. 

Jeg gleder meg til og ta fatt på denne nye uka som ligger foran oss og kan love at den blir alt annet enn kjedelig så det er bare å følge med! Jeg håper dere har hatt en avslappende søndag og er like klare for uka som det jeg er, masse kjærlighet til dere ifra oss to her i stua.

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Grattis till vinst 😉
      Kaffe kan man aldrig få för mycket av! Skönt att ni hittat något ni båda gillar som ni kan fördriva tid med. Det underlättar nog i vardagen.
      Hoppas regnet lättar så att ni kan pyssla lite i trädgården!
      Här regnar det oxå, och ingen är lika lycklig som mig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg