Og der ble også jeg syk

Influensaen min kjære har pådratt seg har smittet over på meg på det dårligste tidspunktet ever! gruppa i kveld har jeg delegert videre til noen jeg stoler på og nyoppstarten av den nye gruppa i morgen er bare å glemme for min del. Heldigvis har jeg flere og spille på og mennesker som vet hva dem driver med rundt meg! dette var tidenes dårligste start på det nye året for selvhjelpsgruppene mine. Symtomene er like som da han ble dårlig, først sår hals og rennende nese for så feber og utslåtthet, jeg bare sitter og venter på at feberen kicker inn og er glad det ordnet seg med planene jeg hadde for denne dagen alikevel. 

Koronatest er tatt så vi vet det ikke er dette viruset som herjer verden, heldigvis og nå  er det eneste vi kan gjøre er å gjøre oss ferdige med denne influensaen som tok oss på sengen. Det er ikke særlig rart at jeg ble smittet da vi kysset oss inni det nye året, også ble han dårlig rett etterpå. Jeg satser på at det ikke var mine ferdigheter som kysser, og at denne syka går over slik at vi kan komme igang med denne hverdagen jeg lengter slik etter.

I kveld skal jeg hente massevis av ting jeg har fått med ei dame med ett hjerte av gull! jeg har tatt imot brukte ting ifra folk og gitt videre til dem jeg vet trenger det, og er helt overveldet over hvor mye og bra jeg har fått inn! jeg har ingen lager til tingene, så dem går rett ut igjen kjapt og jeg har ikke hatt en eneste ting til overs og lageret har alltid blitt tømt på rekordfart, det satser jeg på at det gjør denne gangen også. Det er så mange fantastiske mennesker her jeg bor som støtter og gir, slik at jeg igjen kan yte til dem jeg kjenner som virkelig trenger slikt og en oppmuntring i hverdagen. Jeg er så heldig! 

Jeg fikk julegave med en av mine beste venner  i går, og jeg har forspist meg på godteriet hun har laget til oss! det var fantastisk godt og jeg skal forhøre meg om oppskrift slik at jeg kan dele denne med dere! vi fikk også en flaske med lyslenke inni som hun har laget selv, og gaver man har laget selv er alltid dem som faller best i smak! den er laget med kjærlighet og jeg blir varm i sjelen når jeg ser på den og tenker på henne. Jeg er rik på mennesker og da er alt godt. 

Dagene forandrer seg og alle planer er utsatt på ubestemt tid, livet skjer og man kan ikke alltid styre alt. Kontrollfreaken inni meg har jeg jobbet hardt med, for denne perioden uten rusen har jeg hatt null kontroll og har oftest følt som en karusell i stor fart, men jeg lander alltid med beina godt plantet på jorden.

 

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg