Ny uke og nye muligheter

Etter en hel søndag fri kjenner jeg at jeg er ekstra klar for denne uka, det kjennes ut om lageret er fylt opp, og at jeg er forberedt til å bruke av det igjen. Uka som ligger foran oss er fylt med små og store ting jeg ser frem til, med en god blanding av jobb og fornøyelse, akkurat slik jeg foretrekker det. Nå sitter jeg med kaffekoppen og hører på vinden som herjer rundt huset, og jeg kjenner jeg er ekstra glad for at jeg har bilen på slike dager. 

Nettene er helt vanvittige for tiden, og jeg er glad ingen ser drømmene mine, og det er nesten så jeg kunne ønske en psykolog kunne gått inni drømmeverden og forklart meg hva som skjer til tider. Jeg blir nesten redd meg selv, men innser at det er underbevisstheten som arbeider som det skal, hverdagen er fylt med inntrykk, og en plass må det bearbeides. 

I dag skal jeg rundt på kontorer og fikse og styre, og jeg merker hvor enkelt det er når det gjelder noen andre! Jeg distanserer meg, og det handler ikke om meg selv. Jeg merket også når barna hadde vært her at det var godt å dra rundt med boller fra bakeriet, fordi da kunne jeg fokusere på noen andre enn meg selv. 

Livet er en karusell, og jeg har hørt at det første året er slik. Jeg prøver bare å holde meg fast og lære av situasjonene jeg står ovenfor, jeg ønsker å bruke alt til min egen fordel, og bli sterkere i troen og meg selv. Dette blir en bra dag, det kjenner jeg bare på meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg