Norges vakreste sted!

I dag skal jeg ærlig innrømme at jeg våknet med en dårlig følelse i kroppen, jeg kunne forutse dagen og det så slettes ikke bra ut. Som alltid bestemte jeg meg for å snu denne tanken og fikk med meg pappa ut på en terapitur på Kvalheimsfjellet! jeg maktet bare ikke tanken på og sitte her og gruble meg ihjel aleine, og jeg er så kvalmt klar over hvordan jeg selv styrer hvordan disse dagene vil bli. I dag valgte jeg og ta grep selv, og jeg har det mye bedre. 

Jeg akter og påstå at jeg bor på Norges vakreste sted! 

Når jeg kjenner at jeg sliter litt en dag, så tar jeg bilen og kjører rundt på disse vakre stedene for og omstille meg og restarte meg selv. Etter turene føler jeg meg alltid bedre. Jeg finner mye motivasjon og inspirasjon i omgivelsene vi bor i, og alt får på en måte en mening alikevel når man ser noe vakkert.

Jeg er jo bevegelseshemmet og har ikke mulighetene til å gå disse toppturene og være aktiv, men jeg kan kjøre rundt og få opplevelser i naturen som alle andre ved hjelp av bilen. Dette har vært redningen og uten den hadde jeg nok blitt sittende grusomt mye hjemme.

 

På grunn av bloggingen har jeg funnet gleden i å leke hobbyfotograf og elsker følelsen når man har tatt ett blinkskudd. Nå har kvaliteten på mobilen mye og si, og egentlig så er jeg ikke særlig flink men har det ufattelig kjekt med det jeg gjør!

 

Del gjerne innlegget og spre Vestlandet rundt! 

Hva er deres forhold til naturen? 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. Virkelig vakkert sted, ja!!! Men litt skummelt og dramatisk med de høye fjellene som omgir bostedene, og veldig synd med de vindmøllene!

    2. Ser ut som Vågsøy, jeg bare elsker Vestlandet. Kommer meg ikke dit på vinteren men snaaaaaart 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg