Norges nye bloggskudd!

Å få våkne uten og være verken fyllesyk eller ha nerver for gårsdagen er hver eneste dag en stor velsignelse ❤️ Å vite at jeg ikke har sagt eller gjort noe jeg ikke mente og ha samvittigheten min fri! Det er tirsdag og jeg har våknet med en godfølelse i magen i 3 dager på rad nå, og dere skulle bare visst hvor godt det føles!
Jeg har gått ifra og være og føle meg som ingenting til og være den jeg alltid har ønsket. Alt dette har skjedd fordi jeg våget og hoppe i rusfriheten og stole på at den ville føre meg til ett bedre sted ❤️

Å ta tjangser her i livet har blitt noe nytt for meg, uredd har jeg våget og vise hvem jeg er og stå i fare for og bli dømt, jeg med sosial angst har stått frem for hele Norge med skittentøysvasken min og har opplevd den største støtten og forståelsen i verden ❤️ Jeg føler jeg har vist fargene mine og blitt godtatt.
Nå tar jeg fatt på denne deilige tirsdagen 🌞

Jeg kjenner meg stolt av å være en blogger selvom det har tatt lang tid og ta det innover seg, nå føler jeg at jeg har vist min rett og det med en rusblogg om livet på godt og vondt! 😁 ha en nydelig dag alle sammen ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg