Hashtag nohate

I dag har den fine gjengen i Metalheads against bullying komt ut med en kampanje! jeg kjente meg inspirert med det samme og sendte inn to bilder til dem, jeg fant denne kampanjen tankevekkende! jeg sier ofte at jeg hater ting, men mener jeg det innerst inne?

Jeg har alltid ment at å hate noe er ett sterkt ord, men jeg bruker det i dagligtalen når jeg snakker om sport eller mat, hat har på en måte blitt en del av mitt vokabular og jeg skal begynne å tenke meg litt om før jeg bruker dette ordet.

 

Nå har jeg hatt den gleden og få lov og være med på dette snapprosjektet til Mab og jeg har fått stor utbytte både psykisk og fysisk! de dagene jeg er dagens snapper har vist seg og blitt de beste dagene iblandt veldig mange dårlige. mab.est2015 er snappen og jeg skal på igjen på fredag! 

Jeg hadde gleden av å bli litt kjent med Leif på Storefjell på ett seminar, og lite visste jeg at dem stod for så mye bra! førsteintrykket var at dem ville snakke om mobbing, slike historier vi har hørt så mange ganger før, men det var noe med denne gjengen som falt rett inni hjertet mitt og engasjementet mitt for andre mennesker! det er meg en sann glede og jobbe sammen med en så god gjeng med så gode verdier og holdninger.  

Om dette høres spennende ut så sjekk det ut da vell! 

En fantastisk mandag ønskes dere 😉

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg