No pain no gain!

Det er bare og smøre på seg smilet og ta dag etter dag, gjøre det beste utav det man har og sette pris på de små tingene i livet ❤️ Uten det klarer man seg ikke lenge ❤️

Det er onsdag og tid for etterverngruppe! Denne onsdagen setter jeg ekstra pris på siden jeg føler meg litt isolert for tiden. Man blir sittende hjemme når man ikke har noe og gå til og dagene starter og gå inni hverandre og bli kliss like, dette blir ett lite avbrekk ifra stua mi rett og slett! ❤️

Tingene vi gjør handler ikke lenger om rusfriheten, følelsene som kommer opp og utfordringene har ikke lenger noe med og holde seg edru eller ikke. Livet forandrer seg og problemene starter og handle om andre ting. Nesten litt godt og være i stand til og se alle disse endringene, hvordan livet i det ene øyeblikket bare handler om og holde seg rusfri til og faktisk handle om alt annet rundt ❤️

Akkurat nå gleder jeg meg til to timer sammen med mennesker som forstår hvordan det er og være meg!

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg