Neste store prosjekt under planlegging!

Påsken er til for familie og avslapning, og vi har tatt disse tradisjonene på alvor. Vi har feiret to bursdager og ellers bare tatt dagene som dem kommer, og tankene går fremover og på kommende prosjekter som står uferdige! når det kommer til uferdige ting kjenner jeg at jeg har problemer med og akseptere dem, men når det kommer til foringer i vinduene så står jeg uten kompetanse og må ha hjelp ifra andre. 

I fjor byttet vi 10 vinduer i huset våres, og halvparten er foret allerede og nå gjenstår bare våres leilighet. Jeg tenker det viktigste er å få ting ferdige nede med foreldrene mine. Vi gjør det hele økonomisk og med museskritt da vi har andre ting vi ønsker og prioritere også! Nå står bilen og eugodkjenningen først, for så og fore disse vinduene og legge gulv på de resterende som gjenstår. Jeg liker og sette meg slike mål, da ser man fremgangen og vi har allerede pusset opp mesteparten av leiligheten helt selv! selvgjort er velgjort!

Denne påsken har jeg kjent på savnet etter barna ekstra mye, det er tross alt  bare min andre rusfrie påske uten barna som ble tvangsplasserte bort ifra meg i 2008. Jeg kjenner at slike praktiske ting er viktige for og holde tankene borte en stund, og elsker og planlegge prosjektene våres i det lille huset vi eiger.

Det beste med oppussing er at dette er huset våres, vi eiger her og pengene er som en innvestering i fremtiden våres. Aldri hadde jeg trodd at jeg noensinne ville sitte her og eige både hus og bil! det viser at hardt arbeide og livsstilsforandringer faktisk er mulig! når jeg klarer dette her, så klarer alle det. 

God påske alle sammen! ta vare på hverandre og grip dagen!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Hei. Pleier ikke legge inn kommentar, men synes du fortjener en klapp på skuldra🙂 Stå på! Det lønner seg. God påske🙂🐥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg