Neste Onsdag smeller det!

Reklame | Ellos.no

Jeg fikk nok en gang den ærefulle oppgave og kjøre rundt med bakevarer ifra Bakeriet på Bryggja i helga <3 og jeg har fått beskjed om at gruppa våres kan åpnes igjen på neste Onsdag, så jeg føler jeg har fått ganske så mange positive beskjeder den siste tiden, og gleder meg noe vanvittig til å starte oppigjen denne hverdagen der Onsdagene er hellige for meg 🙂 jeg blir så glad over de menneskene som har troen på dette, og som støtter meg i arbeidet jeg gjør! Jeg får gåsehud! Slike ting gir meg meg giv og mer motivasjon for fremtiden. Jeg merker selv hvor tomt det har vært uten gruppa, og det på tross av at den er fersk og ny. Dette ser jeg virkelig frem til folkens!

Facebook gjør det vanskelig for meg å være blogger, da jeg blir blokkert på ulike måter for å dele denne bloggen som har betydd så mye for meg, og det er ulike meldinger hver gang. Ikke får jeg noe svar når jeg prøver å kontakte dem heller, så jeg går utfra at noen rapporterer meg, og anser det som sjalusi 🙂 jeg tror jeg har en følelse på hvem det er også men det får tiden vise :). Det er litt demotiverende å blogge når man mister 99% av leserene sine, så om dere har noen tips til deling av blogg så er det bare å skrike ut!

Vi har hatt besøk og kost oss masse! Og nå er jeg klar for resten av denne uka som ligger foran oss. Jeg håper på flere gode beskjeder om at ting går fremover! Denne stillstanden har vært grei den, men jeg kjenner det er på tide med litt bevegelse.

Ønsker dere alle en deilig Onsdag videre <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg